donderdag 25 februari 2016

Dagboek 25/02/2016

Donderdag 25 februari 2016,

We zitten nu ongeveer in de helft van het keuzevak en ik ben zeer blij dat ik dit vak heb gekozen. Ik had eerst schrik dat ik misschien te veilig had gekozen omdat ik al vrij veel wist over dit onderwerp. Maar ik leer elke dag weer interessante feiten bij die ik nog niet wist.

Het werken met de blog keek ik in het begin een beetje tegen op omdat ik graag niks doe als ik thuis kom maar ondertussen vind ik het wel leuk om me 's avonds nog wat te verdiepen in dit onderwerp.

Ook met het groepswerk loopt het vrij vlot. Ik zit samen met Rani in de groep en we zaten snel op de zelfde golflengte en kwamen beide af met veel en goede ideeën waar ik jullie later meer zal over vertellen.

Rik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten